Over ons

Historiek

1990      oprichting kantoor door Paul Vanbeckevoort met de medewerking van Luc De Vleminck

1995      Luc De Vleminck wordt zaakvoerder van het kantoor

2007      vernieuwing huisstijl kantoor

2015      uitbreiding vastgoedetalage Christinastraat naar 15 meter

2017      upgrade van externe uitstraling, logo en website kantoor

2020      Bieke Feys vervoegt ons kantoor als verantwoordelijke voor de huurdienst

2020      Marie-Charlotte Vanhaverbeke wordt zaakvoerder van het kantoor

2021      Verhuis met het kantoor van de Christinastraat naar Hendrik Serruyslaan 14A

2022      Marlies Oplinus vervoegt ons kantoor als administratieve duizendpoot

Onze diensten

Verkoop

 

Een eigendom verkopen vereist ervaring, kennis en lokale expertise. Agence Vanbeckevoort richt zich tot de juiste doelgroep dat geïnteresseerd is in uw onroerend goed. Tevens zetten wij de interesse succesvol om in een transactie en verhandelen alle administratie voor U. Goede visibiliteit en publiciteit staan centraal in ons kantoor. Daarvoor wordt er uitvoerige publiciteit gevoerd op onze up-to-date-website, externe portaalwebsites (Immoweb, Zimmo, Hebbes en sociale media), print media (Tips en Logic Immo) en onze etalage. Door te vertrouwen op onze jarenlange ervaring in de vastgoedsector zijn wij ervan overtuigd een meerwaarde te bieden aan de verkoop van uw goed.

Verhuur

 

De selectie van kandidaat-huurders staat bij ons centraal. Potentiële huurders zijn steeds welkom op kantoor voor een inleidend gesprek vooraleer een bezichtiging plaatsvindt. Dit heeft twee voordelen: de huurder beter begeleiden naar een geschikt pand én de verhuurder transparantie bieden in wie er het pand zal betreden. Tevens zorgt agence Vanbeckevoort voor een volledige afhandeling van uw administratie. Genoeg voordelen om uw verhuur met succes te realiseren.

Bedrijfsvastgoed

 

Voor het opstarten en overlaten van uw handelszaak bent U aan het juiste adres! Agence Vanbeckevoort is gespecialiseerd in het verkopen, verhuren en overlaten van bedrijfsvastgoed. Onze ervaringen maken het verschil in het zoeken naar een geschikte kandidaat of opvolger voor uw zaak. Wij maken voor U een sluitende overeenkomst en begeleiden U doorheen alle administratie.

Schatting

 

Met 30 jaar ervaring, begeleidt agence Vanbeckevoort U bij alle stappen voor de realisatie van uw onroerend goed.

Allereerst is er de schatting van uw pand. Gelet op de uitstekende marktkennis van Oostende en omstreken bieden wij U een correcte waardebepaling van uw goed. En dit volledig vrijblijvend. Een juiste verkoopwaarde vaststellen is de eerste, cruciale stap bij de verkoop van uw pand.

Vastgoedstyling

 

Bij vastgoedstyling wordt uw pand op een professionele manier verkoop-klaar gemaakt en dermate aantrekkelijk gepresenteerd, waardoor het goed een breder publiek aantrekt. Uw woning wordt geneutraliseerd en gedepersonaliseerd. Styling bevordert een snellere verkoop aan de hoogst mogelijke prijs én dit met een minimum aan kosten. Uit onderzoek blijkt dat woningen die door vastgoedstyling onder de loep zijn genomen 50% tot 83% sneller verkopen aan de hoogst mogelijke marktwaarde.

Onze werkwijze

  • Stap 1

    Vrijblijvende schatting afgetoetst aan de actuele marktwaarde

  • Stap 2

    Fotoreportage voorzien van “homestaging tips & tricks”

  • Stap 3

    Maximale visibiliteit op verscheidene kanalen (online & papier)

  • Stap 4

    Klantenbezoeken

  • Stap 5

    Realisatie & complete administratie afhandeling

  • Stap 6

    Klant tevreden!

Ons team

Team foto